Menu Icon
call_button
210 801 8000Οποιαδήποτε ώρα, για ό,τι
χρειαστείς, είμαστε δίπλα σου
Ασφάλεια

Tα πάντα για την αποζημίωση σου!

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς

Αν η ζημιά προκλήθηκε από κλοπή ή κακόβουλη ενέργεια, ειδοποιείς άμεσα την αστυνομία. Εσύ αναφέρεις όλες τις ζημιές που έγιναν και η αστυνομία σου δίνει μία αναφορά κι έναν αριθμό υπόθεσης.

  • Καλείς στο 212 222 9988 μέσα σε 7 μέρες για να ειδοποιήσεις την ασφαλιστική.
  • Δίνεις τις παρακάτω πληροφορίες στην ασφαλιστική:
    • Το όνομά σου και τον αριθμό τηλεφώνου σου
    • Τη διεύθυνση του σπιτιού που έγινε η ζημιά
    • Την ημερομηνία και την ώρα που έγινε
    • Τον τρόπο που έγινε και λεπτομέρειες για όλες τις ζημιές
    • Το πιθανό ποσό της ζημιάς
  • Προστατεύεις τα υπόλοιπα πράγματά σου.
  • Τραβάς φωτογραφίες και βίντεο από τις ζημιές.
  • Ακολουθείς τα βήματα που θα σου υποδείξει η ασφαλιστική.

Fastrack Home Insurance

Σε κάποιες περιπτώσεις, όπως:

  • Βραχυκύκλωμα
  • Θραύση Κρυστάλλων
  • Τυχαίες ζημιές
  • Αντικατάσταση Κλειδαριών

Aν το κρίνει σκόπιμο η ασφαλιστική και έχει λάβει ό,τι σου έχει ζητήσει, μπορεί να παρακάμψει την αποστολή εξωτερικού πραγματογνώμονα, όπως θα γινόταν κανονικά. Αν γίνει αυτό, θα αξιολογήσει η ίδια η ασφαλιστική τη ζημιά και την οικονομική απαίτηση, όπως και το τελικό ποσό που θα πληρώσει, και θα σε ενημερώσει μέσα σε 3 μέρες.


Για παράδειγμα, αν μια τηλεόραση πάθει ζημιά, η ασφαλιστική μπορεί να ζητήσει απλά φωτογραφίες που να περιλαμβάνουν το μοντέλο, και να σε ενημερώσει άμεσα ως προς το κόστος που θα καλύψει για την αντικατάστασή της.


Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσής;

  • Δηλώνεις τη ζημιά στο 2122229988, μέσα σε 7 μέρες
  • Στέλνεις φωτογραφίες της ζημιάς στην ασφαλιστική ή την αναφορά
    της αστυνομίας αν πρόκειται για κλοπή.
  • Ένας διακανονιστής επικοινωνεί μαζί σου και σε ενημερώνει αν χρειάζεται πραγματογνώμονας ή αν θα στείλεις εσύ την αίτηση αποζημίωσης.
  • Αν όντως χρειαστεί πραγματογνώμονας, θα σου ζητήσει ό,τι χρειάζεται
    για να τεκμηριώσει την έκθεσή του.
  • Η ασφαλιστική σε ενημερώνει για το τελικό ποσό αποζημίωσης.
    Στην περίπτωση και πάλι που έχει χρειαστεί πραγματογνώμονας,
    τότε η ασφαλιστική πρώτα παραλαμβάνει την έκθεσή του.
  • Στέλνεις τα απαραίτητα έγγραφα στην ασφαλιστική και τα στοιχεία πληρωμής, αν όντως έχει εγκριθεί η ζημιά.
  • Η ασφαλιστική κάνει την πληρωμή στον λογαριασμό που έχεις δηλώσει.

Αν μου κλέψουν κάτι από το σπίτι, τι αποζημίωση θα πάρω;

       Τι δικαιολογητικά πρέπει να δώσω;

Για τα αντικείμενα που θα κλαπούν η αποζημίωση που θα πάρεις θα είναι σε αξία καινούργιου. Αυτό σημαίνει ότι, αν σου κλέψουν 3 αντικείμενα, θα πάρεις αποζημίωση και για τα 3 ξεχωριστά, σαν να ήταν καινούργια. Όπως μπορείς να δεις στους όρους όμως, αν δεν είναι δυνατό στην ασφαλιστική να αντικαταστήσει ένα αντικείμενο με ένα ίδιο, θα το κάνει με κάτι παρεμφερές. Αν δεν μπορεί να γίνει ούτε αυτό και χρειαστεί να γίνει αντικατάσταση με ένα πιο ακριβό αντικείμενο, μπορεί να σου ζητηθεί συμμετοχή στο ποσό.

Τα δικαιολογητικά  που θα πρέπει να δώσεις είναι:

  • Απόδειξη αγοράς αντικειμένων. Αν δεν την έχεις, μπορείς να τη ζητήσεις από το κατάστημα που είχες πάρει το αντικείμενο. Συνήθως, ειδικά αν η αγορά είχε γίνει μέχρι πριν 3 χρόνια, οι προμηθευτές θα μπορέσουν να σε εξυπηρετήσουν. Αν όμως δεν καταφέρεις να βρεις καμία απόδειξη, υπάρχει περίπτωση η ασφαλιστική να δεχτεί και άλλα αρχεία ως αποδεικτικά, όπως φωτογραφίες που αποδεικνύουν την ύπαρξη των αντικειμένων
  • Αίτηση αποζημίωσης
  • Στοιχεία λογαριασμού κατάθεσης
  • Υπογεγραμμένη εξοφλητική
  • Ό,τι άλλο μπορεί να σου ζητήσει ο πραγματογνώμονας ή η ασφαλιστική για να τεκμηριωθεί η έκθεση

Έχω υποθήκη στο σπίτι. Θα αποζημιωθώ εγώ ή η τράπεζα;

Κανονικά δικαιούχος είναι η τράπεζα, οπότε αυτή θα πρέπει να αποφασίσει αν θα αποζημιωθείς εσύ. Αυτό μπορεί να συμβεί αν, για παράδειγμα, έχετε μια πολύ καλή συνεργασία.


Τι πρέπει να κάνω αν κάποιος τραυματιστεί στο σπίτι μου;

Πρώτα θα πρέπει να τον πας σε έναν γιατρό. Μετά επικοινωνείς με την ασφαλιστική για να εξετάσει τις συνθήκες και την αιτία του τραυματισμού. Αφού η ασφαλιστική ελέγξει αν όλα είναι σωστά από κατασκευαστική άποψη (με φωτογραφίες ή πραγματογνώμονα) θα κρίνει αν είναι δική της ευθύνη.


Πότε πρέπει να δηλώσω μια ζημιά;

Καλό είναι να τη δηλώσεις κατευθείαν. Σίγουρα όμως δεν πρέπει να ξεπεράσεις τις 7 μέρες. Όπως θα δεις και στους όρους, αν δεν δηλώσεις μια ζημιά έγκαιρα, θα επιβαρυνθείς με το 30% του ποσού αποζημίωσης.

Πού χρειάζεται πραγματογνώμονας και πού όχι;

Κανονικά χρειάζεται παντού. Ο λόγος είναι απλός. Αν, για παράδειγμα, έχει σπάσει ένα τζάμι, θα πρέπει κάποιος να το εξετάσει τεχνικά και κατασκευαστικά για να κρίνει το κόστος αντικατάστασης, τοποθέτησης κ.λπ. Σε κάποιες περιπτώσεις, σε πολύ εύκολα περιστατικά που μερικές φωτογραφίες αρκούν, μπορεί και να μην χρειαστεί.

Αν όμως ένα αντικείμενο είναι πολύ παλιό, θα χρειαστεί σίγουρα πραγματογνώμονας για να προσδιορίσει το κόστος αποζημίωσης στην έκθεσή του. Επίσης, αν σου ζητήσει κάτι που δεν μπορείς να του παρέχεις τελικά, θα προσπαθήσει να βρει άλλες πηγές για να τεκμηριώσει την απαίτηση και την αποκατάσταση.


Πόσο καιρό θα πάρει η αποζημίωση;

Αυτό περισσότερο εξαρτάται από εσένα. Για την ασφαλιστική οι χρόνοι είναι συγκεκριμένοι και σύντομοι.

Αν έχει μεσολαβήσει πραγματογνώμονας, επικοινωνεί μαζί σου μέσα σε 2 μέρες από την εντολή της ασφαλιστικής. Από τη στιγμή που θα του στείλεις ό,τι σου ζητήσει, στέλνει την έκθεσή του μέσα σε 1-3 μέρες.

Η ασφαλιστική μετά χρειάζεται μέχρι 2 μέρες για την αποζημίωση, από τη στιγμή που θα παραλάβει την έκθεση του πραγματογνώμονα ή την απαίτησή σου.

Πώς θα αποζημιωθώ;

Αν έχει μεσολαβήσει πραγματογνώμονας, η ασφαλιστική θα παραλάβει την έκθεση και οποιαδήποτε άλλα έγγραφα απαιτεί το είδος της ζημιάς. Μετά από αυτό θα ζητήσει τα τιμολόγια και τα στοιχεία του λογαριασμού και σε κάποιες περιπτώσεις θα στείλει εξοφλητική απόδειξη.

Όταν η ασφαλιστική λάβει την εξοφλητική, αν όντως χρειαστεί, θα κάνει την κατάθεση στον λογαριασμό που έχεις δηλώσει.

Αν έχεις συζητήσει με την ασφαλιστική και δεν χρειάζονται τιμολόγια, τότε θα σου στείλει κατευθείαν μια εξοφλητική απόδειξη. Την υπογράφεις, τη στέλνεις πίσω και μετά θα δεις τα χρήματα στον λογαριασμό σου.


Πότε χρειάζονται τιμολόγια;

Κανονικά πάντα χρειάζονται. Υπάρχουν όμως κάποιες περιπτώσεις, που η διαδικασία μπορεί να συνεχιστεί με οικονομική προσφορά αντί για τιμολόγια.

Για παράδειγμα, αν τα ζητήσει ο πραγματογνώμονας και δεν υπάρχουν, τότε θα ζητήσει οικονομική προσφορά.
Σε περιπτώσεις όμως όπως η κλοπή περιεχομένου, θα πρέπει να υπάρχουν κάποιου είδους παραστατικά αγοράς. Αν δεν έχεις καμία απόδειξη, μπορείς να τη ζητήσεις από το κατάστημα που είχες πάρει το αντικείμενο. Συνήθως, ειδικά αν η αγορά είχε γίνει μέχρι πριν 3 χρόνια, οι προμηθευτές θα μπορέσουν να σε εξυπηρετήσουν. Αν όμως δεν καταφέρεις να βρεις καμία απόδειξη, υπάρχει περίπτωση η ασφαλιστική να δεχτεί και άλλα αρχεία ως αποδεικτικά, όπως φωτογραφίες που αποδεικνύουν την ύπαρξη των αντικειμένων.

Γενικά, επειδή κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, έτσι την αντιμετωπίζει και η ασφαλιστική, με καλή διάθεση και σκοπό να σε εξυπηρετήσει.

Παραδείγματα ζημιών

 

Κλοπή περιεχομένου

Ζημιές κτιρίου από Πυρκαγιά

Αντικατάσταση κλειδαριών

Βήματα για δήλωση


(Τι πρέπει να κάνεις)

• Το δηλώνεις στην αστυνομία μέσα σε 48 ώρες.

• Καλείς στο 2122229988 για να ενημερώσεις την ασφαλιστική.
Στέλνεις τα απαραίτητα έγγραφα (πχ. χαρτί αστυνομίας, παραστατικά αγοράς*) και φωτογραφίες της ζημιάς.

*αν δεν υπάρχουν παραστατικά αγοράς, μπορείς να τα ζητήσεις από τον προμηθευτή. Αν δεν τα βρεις, η ασφαλιστική υπάρχει περίπτωση να δεχτεί και άλλα αποδεικτικά στοιχεία, όπως φωτογραφίες.
• Δηλώνεις τη ζημιά στην πυροσβεστική.

• Καλείς στο 2122229988 για να ενημερώσεις την ασφαλιστική.

• Στέλνεις τα απαραίτητα έγγραφα (πχ. χαρτί πυροσβεστικής*) και φωτογραφίες της ζημιάς.




*αν πρόκειται για ολική καταστροφή, θα ζητηθούν επιπλέον σχέδιο / μελέτη σπιτιού και οικοδομική άδεια.
• Δηλώνεις κλοπή ή απώλεια στην αστυνομία μέσα σε 48 ώρες.

• Καλείς στο 2122229988 για να ενημερώσεις την ασφαλιστική.

• Στέλνεις τα απαραίτητα έγγραφα και φωτογραφίες της ζημιάς.

Βήματα για απόφαση


(Ασφαλιστική, πελάτης, πραγματογνώμονας)

• Επικοινωνία από διακανονιστή για το αν θα πάει πραγματογνώμονας ή αν θα στείλει ο πελάτης απευθείας οικονομική απαίτηση/προσφορά.

• Αποστολή πραγματογνώμονα (ανάλογα με την απόφαση του παραπάνω βήματος).

• Εξέταση έκθεσης ή/και οικονομικής απαίτησης/προσφοράς από ασφαλιστική (ανάλογα με την απόφαση των παραπάνω βημάτων) και ενημέρωση για τελικό αποτέλεσμα.
• Επικοινωνία από διακανονιστή για το αν θα πάει πραγματογνώμονας ή αν θα στείλει ο πελάτης απευθείας οικονομική απαίτηση/προσφορά.

• Αποστολή πραγματογνώμονα (ανάλογα με την απόφαση του παραπάνω βήματος).

• Εξέταση έκθεσης ή/και οικονομικής απαίτησης/προσφοράς από ασφαλιστική (ανάλογα με την απόφαση των παραπάνω βημάτων) και ενημέρωση για τελικό αποτέλεσμα.
• Επικοινωνία από διακανονιστή για το αν θα πάει πραγματογνώμονας ή αν θα στείλει ο πελάτης απευθείας οικονομική απαίτηση.

• Αποστολή πραγματογνώμονα (ανάλογα με την απόφαση του παραπάνω βήματος).

• Εξέταση έκθεσης ή/και οικονομικής απαίτησης από ασφαλιστική (ανάλογα με την απόφαση των παραπάνω βημάτων) και ενημέρωση για τελικό αποτέλεσμα.

Βήματα για πληρωμή εφ’ όσον καλύπτεται


(Πελάτης, ασφαλιστική)

• Αποστολή παραστατικών αγοράς εάν δεν έχουν ήδη σταλεί (βλ. παραπάνω για λεπτομέρειες).

• Αποστολή στοιχείων λογαριασμού κατάθεσης.

• Αποστολή υπογεγραμμένης εξοφλητικής.

• Πληρωμή.

Σημείωση: αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση ενός αντικειμένου με αντίστοιχο αλλά πρέπει να γίνει με κάτι καλύτερο, τότε μπορεί να ζητηθεί συμμετοχή από τον πελάτη.
• Αποστολή χαρτιού πυροσβεστικής αν δεν έχει σταλεί ήδη.

• Αποστολή μελέτης σπιτιού και οικοδομικής άδειας αν πρόκειται για ολική καταστροφή και δεν έχουν σταλεί ήδη.

• Αποστολή στοιχείων λογαριασμού κατάθεσης.

• Αποστολή υπογεγραμμένης  εξοφλητικής.

• Πληρωμή.
• Αποστολή εγγράφου αστυνομίας αν δεν έχει ήδη σταλεί.

• Αποστολή στοιχείων λογαριασμού κατάθεσης.

• Αποστολή υπογεγραμμένης εξοφλητικής.

• Πληρωμή.